PALAUTUSOIKEUS

Palautuksen rekisteröinti

Lähettääkseesi tilauksen takaisin Horzelle, tulee sinun rekisteröidä palautus verkkokaupassamme.

    1. Kirjaudu asiakastiliisi tästä.
    2. Jos tilasit ilman asiakastiliä, voit rekisteröidä palautuksen tästä.
    3. Rekisteröinnin jälkeen saat sähköpostiisi lisäohjeet palautusta varten ja Postnordin ilmaisen palautusetiketin. 
    4. Pakkaa palautettavat tuotteet.
    5. Tulosta sähköpostitse saamasi palautusetiketti ja kiinnitä se paketin päälle. Peitä paketin aiemmat rahtietiketit.
    6. Vie paketti lähimpään PostNordin palvelupisteeseen.

Horze käsittelee palautuksesi 1-2 viikon kuluessa palautuksen saapumisesta varastoomme. Saat ilmoituksen kun pakettisi on saapunut perille varastollemme ja palautuksesi on käsitelty. Pidätämme oikeuden viivästyksiin ruuhka-aikoina.

Huom! Palautukset ainoastaan PostNordin klautta. Horzella ei ole palautussopimusta Matkahuollon / Postin kanssa. Verkkokaupan tuotepalautuksia ei voi toimittaa Horze myymälöihin.

Palautusehdot

 

25.11.2024-16.12.2024 tehtyjen tilausten osalta pidennämme vapaaehtoisesti palautusaikaamme 60 päivään.

Jos et ole tyytyväinen tuotteisiin, sinulla on 30 päivän palautusoikeus, muutamin poikkeuksin.

  • Joitain tuotteita ei hygieniasyistä ja turvallisuusmääräysten vuoksi voi palauttaa. Alusvaatteita voi palauttaa ainoastaan avaamattomissa alkuperäispakkauksissa.
     
  • Ilmaistuotteiden ja bonustuotteiden palauttaminen ei ole sallittua. Jos kuitenkin palautat tuotteen, et saa rahallista tai materiaalista korvausta siitä.
     
  • Tuotteilla, joihin on tilattu brodeeraus ei ole palautusoikeutta.

Tuote tulee palauttaa alkuperäiskunnossaan ja alkuperäiseen pakkaukseen pakattuna (mm. kenkälaatikot). Horzen vapaaehtoisesti tarjoaman pidennetyn palautusoikeuden edellytyksenä on, että asiakas käsittelee ja sovittaa tuotetta varovaisesti sitä vahingoittamatta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, ehjä ja puhdas. Horze pidättää itsellään oikeuden hyväksyä tai hylätä palautukset, joissa tuote ei ole myyntikuntoinen.

Hyvitys tuotteista maksetaan asiakkaalle, kun palautus on käsitelty varastollamme. Horze maksaa hyvityksen palautetuista tuotteista sillä maksutavalla, jolla asiakas on maksanut alkupeärisen tilauksen. Joissakin tapauksissa asiakkaan tulee hyvitystä varten ilmoittaa tilitietonsa (IBAN/SWIFT) Horzelle. Mahdollinen rahtimaksu palautetaan asiakkaalle vain, mikäli asiakas peruu tilauksen kokonaisuudessaan.

Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautuslähetys katoaa postissa matkalla Horzen varastoon, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan asiakkaalle ainoastaan jos tilaajalla on lähetyksen seurantakoodi ja kuitti, jolla korvausta voi hakea kuljetusfirmalta. Horzella on oikeus ennen rahojen palautusta selvittää kadonneen paketin tilanne.  

3 for 2
Jos palautat jonkin kolmesta kahden hinnalla ostetusta tuotteesta, alennus ei enää ole voimassa. Kaupan päälle annetun tuotteen hinta vähennetään palautettavasta summasta.