Asiakkaalla on lain mukaan oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun asiakas on saanut tilauksen tavarat fyysisesti hallintaansa. Peruttaamisoikeus ei koske tavaroita, jotka valmistetaan asiakkaan vaatimusten mukaisesti tai selvästi henkilökohtaisia tarpeita vaativiksi (esim brodeeraus)
Jos asiakas haluaa peruuttaa tilauksensa, tulee siitä ilmoittaa välittömästi, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluttua, asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@horze.fi
Hyvitys tuotteista maksetaan asiakkaalle, kun tilaus palautuu varastollemme. Horze maksaa hyvityksen palautetuista tuotteista sillä maksutavalla, jolla asiakas on maksanut alkuperäisen tilauksen. Joissakin tapauksissa asiakkaan tulee hyvitystä varten ilmoittaa tilitietonsa (IBAN/SWIFT) Horzelle. Mahdollinen rahtimaksu palautetaan asiakkaalle vain, mikäli asiakas peruu tilauksen kokonaisuudessaan.
Mikäli tilaus on maksettu laskulla, Horze ei vastaa tilauksen peruuttamisesta mahdollisesti koituneista viivästys yms kuluista.
Mikäli asiakas ilmoittamatta jättää noutamatta kaksi tai useamman lähetyksen, suljemme asiakastilin. Tällaisessa tapauksessa Horze pidättää oikeuden peruttaa uudet tilaukset, kunnes tilinavausmaksu (20 eur) on maksettu.