Translation missing: fi.general.accessibility.skip_to_content

Palautuskäytäntö

 

 

Peruuttamisoikeus – Palautus- ja hyvityskäytäntö

 

1. Palautusoikeus

Voit palauttaa tuotteet 60 päivän kuluessa vastaanottamisesta, jos ne ovat käyttämättömiä, vahingoittumattomia ja alkuperäispakkauksessa.
Huomioithan:

- Likaisia tai vaurioituneita tuotteita ei voida hyvittää.

- Ilmaiset lahjat tai bonustuotteet eivät kuulu vaihdon tai palautuksen piiriin.

- Palautuskustannukset maksaa asiakas.

- Palautuksen käsittely voi kestää 2–3 viikkoa.

 

*Tilauksille, jotka tehdään 24.11.2025–15.12.2025 välisenä aikana, pidennämme palautusaikaa vapaaehtoisesti 60 päivään.

 

Poikkeukset
Hygienia- ja turvallisuussyistä tiettyjä tuotteita ei voi palauttaa. Tämä koskee erityisesti alusvaatteita (jos pakkaus on avattu tai ei ole alkuperäisessä pakkauksessa).

 

2. Palautusprosessi

Toimi seuraavasti:

- Kirjaudu asiakastilillesi.

- Avaa tilaushistoriasi ja valitse tilaus, jonka haluat palauttaa.

- Rekisteröi tuotteet, jotka haluat palauttaa.

- Rekisteröinnin jälkeen saat palautustarrasi sähköpostitse.

- Kun olet saanut tämän sähköpostin, palautustarra on myös ladattavissa tilaushistoriastasi milloin tahansa.

- Pakkaa tuotteet huolellisesti ja kiinnitä palautustarra pakettiin.

- Kun palautus on rekisteröity, saat myös lisäohjeita siitä, miten paketti valmistellaan ja lähetetään oikein.

 

3. Hyvitykset

Hyvitysoikeus on erityisesti silloin, kun:

- toimitetut tuotteet ovat vahingoittuneita, viallisia tai puutteellisia.

 

Tärkeitä huomioita:

- Pienet väri- tai yksityiskohtaerot eivät ole virhe.

- Palautetun tuotteen kunto suhteessa maksettuun hintaan määrittää mahdollisen hyvityksen.

 

Hyvitysmenettely:

- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, ilmoita tilausnumerosi, liitä kuvat vahingoittuneista tai viallisista tuotteista sekä kuvaus viasta.

- Säilytä toimituksen ulkopakkaus, kunnes asia on ratkaistu.

- Käsittely voi kestää 1–2 viikkoa.

 

4. Kadonneet palautukset & noutamatta jääneet tilaukset

Korvaus kadonneista palautuksista on mahdollista vain, jos pystyt toimittamaan voimassa olevan seurantakoodin.